Médiá

Môj týždeň bez smartfónu

Ak si myslíte, že čas beží rýchlo, verte, že to nie je vždy tak. Hlavne nie vtedy, keď sa rozhodnete niečoho vzdať. Niekomu sa môže zdať, že týždeň je pomerne krátka doba. Ak si však vyskúšate týždeň bez svojho „naj“, ktoré zohráva vo vašom živote...
Médiá

Podprahová reklama – reklama, ktorú nevidno

Dôležitou úlohou reklamy je propagovať produkt, výstižne ho identifikovať, poskytnúť dostatočné informácie o jeho vlastnostiach potenciálnym zákazníkom a následne ho príjemcom reklamy opakovane pripomínať. V súboji veľkých výrobných a obchodných reťazcov to však nestačí. Pútať pozornosť, prebúdzať záujem a ovplyvniť cieľovú skupinu je tiež nezanedbateľným...
Médiá

Ako vznikajú poctivé noviny

Práca v denníku určite zaujíma mnohých študentov našej školy. Dennodenná príprava článkov, zháňanie fotografií, tvorba titulnej strany či korektúra sú čiastkové úlohy, ktoré spoločne prinášajú ráno do stánkov nové a nové čísla novín. To, ako táto práca vyzerá v denníku SME vám prinášame v nasledujúcich...
Médiá

Jeden deň v znamení ženskej žurnalistiky

Mesiac čo mesiac nás obliekajú, zlepšujú naše medziľudské vzťahy a učia nás ako byť lepším človekom. Nájdu si na nás čas, keď ich potrebujeme a nezabudnú na naše narodeniny. Môžme sa na ne spoľahnúť, pretože vieme, že o mesiac prídu znova. Ženské časopisy. Rozprávali sme...
Médiá

Modelky na ústupe?

Marketing na sociálnych sieťach sa stáva čoraz bežnejším trendom. Čím ďalej, tým viac firiem oslovuje známe osobnosti či blogerky na propagáciu svojich produktov, keďže odporúčanie od konkrétneho človeka pôsobí na klienta dôveryhodnejšie. Nejde totiž len o reklamu a predaj, ale aj o budovanie vzťahov so...