Čarovný svet fotografie
KRISTIÁN MAJZLAN je študentom druhého ročníka masmediálnej komunikácie a fotografovaniu sa začal vážnejšie venovať pred štyrmi rokmi, keď dostal svoj prvý foťák, digitálnu zrkadlovku Nikon D5000. Začínal snímkami podobne ako každý, fotil to, čo doma našiel.
(Ne)Slovenský film
Stavili by ste všetok svoj ťažko nadobudnutý majetok do jedinej kampane, aj keď je šanca na úspech veľmi malá? Odpoveď na túto otázku, ako aj pohľad do zákulisia predvolebných kampaní, nám ponúka najnovší slovenský film Kandidát.
Z rozhlasáka generálny riaditeľ
V redakcii atteliéru sme sa rozhodli spustiť novú rubriku Jeden deň. Naši redaktori tak môžu stráviť čas s mediálnymi osobnosťami a zažiť ich pracovné povinnosti na vlastnej koži. Ako prvý sa s nami rozhodol stráviť deň generálny a programový riaditeľ TV JOJ, FRANTIŠEK BOROVSKÝ.
Spoznaj appky, ktoré ti uľahčia život
V priebehu pár rokov sa na trhu objavili státisíce aplikácií pre mobilné zariadenia. Vývojári mobilných aplikácií nezabúdajú ani na študentov. V telefónoch je ich inštalácia jednoduchá.
Máme nový web!
Po roku príprav to nakoniec prišlo. Hoci oneskorene, no v plnej kráse prichádzame s novým webom časopisu Atteliér. Nájdete tu články z tlačenej verzie či ich úryvky, bohatý foto materiál, taktiež videá a ďalšie zaujímavosti, ktoré sa do tlače nedostanú. Rozhodne sa teda oplatí attelier.sk...
Fakultná televízia FMK TV naberá druhý dych
Záujem o prácu v školskej televízií zo strany študentov je veľký. Na kasting prišlo desiatky študentov interného ale aj externého štúdia, čím bola porota prekvapená. „S účasťou som spokojný. Mali sme tu aj pár externistov, čo nás milo prekvapilo,“ hovorí Marek Šimončič.
Tretiaci to zaklincovali
Šesť tretiakov marketingovej komunikácie a jedna myšlienka pripravili jedinečnú súťaž v online marketingu DOSKA. Prvý ročník projektu smerujúceho od študentov k študentom začína.
Nový rozmer online spravodajstva vďaka redizajnu
Redizajnom začali písať svoje novodobé dejiny aj spravodajské portály v zahraničí. Asi najvýraznejšou a najdiskutovanejšou bola premena internetovej podoby jedného z najznámejších denníkov The New York Times.
Šesť rokov sme robili veci, ktoré nebolo vidieť
Digitálny marketing si pomaly razí cestu v reklamnom priestore. Je to aj vďaka kreatívnym mladým ľuďom, ktorí sa neboja svoje nápady prezentovať a pracovať na sebe. Jednou z takýchto agentúr je aj TRIAD. O jej budúcnosti, úspechoch, ale aj o digitálnom marketingu nám viac prezradil...
Dikó: Robiť objektívne spravodajstvo je ťažké
Je šéfredaktorom najobjektívnejšej spravodajskej relácie na Slovensku. Televízne noviny na Markíze sleduje denne státisíce divákov. Aké ťažké je udržať objektivitu spravodajstva, nám povedal LUKÁŠ DIKO, šéfredaktor spravodajstva televízie Markíza
- Predchádzajúca
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18