Pamätaj, že zomrieš. Fotograf Jozef Sedlák reaguje výstavou na známe „Memento mori“
Pedagóg, fotograf a docent z Katedry umeleckej komunikácie FMK UCM v Trnave Jozef Sedlák v Galérii umelcov Spiša (GUS) zobrazuje známe latinské príslovie.
Počas koronarízy pribúdajú čitatelia, inzercia naopak klesá. Predplatné digitálnych verzií novín zachraňuje redakcie
Dôvodom nárastu je pretrvávajúca pandémia, a teda dopyt po aktuálnych a overených informáciách. Onlinové predplatné novín sčasti nahrádza stratené zisky z inzercie.
Všetko sme museli rozbehnúť od začiatku, hovorí A. Brník o štarte vysielania na frekvencii
Rádio Aetter získalo frekvenciu v jesennom výberovom konaní a od 17. novembra minulého roka začalo na nej vysielať. Na Skladovej už nie je študentské rádio, po novom je Aetter určený pre Trnavu a okolie. Zisťovali sme, ako sa sa mu zatiaľ darí.
Americké prezidentské voľby sú formované zaujatosťou médií a rozpočtom
Americké prezidentské voľby boli opäť pompéznym predstavením. Zistili sme, ktorým médiám nie je zaujatosť cudzia a dozviete sa, kto minul viac peňazí na svoju kampaň.
Kriminalita v médiách nás paradoxne fascinuje. Prečo je to tak?
Zločiny nás desia. Tento účinok je však nižší v porovnaní so záujmom, ktorý v nás vzbudzujú. Do pozornosti sa predierajú najmä cez kriminálne seriály. Ako sú fiktívne mediálne obsahy prepojené s reálnymi zločinmi?
Kreativita nepozná hranice. 7 najlepších marketingových kampaní na Slovensku v roku 2020
Najvýznamnejšia kreatívna súťaž Zlatý klinec vyhlásila výsledky. Rezonovali najmä vážne spoločenské témy.
Nečelíme ničomu menšiemu ako kolapsu prírody, tvrdí David Attenborough v novom dokumente
V ostatnom čase sa ľudia začínajú viac zaujímať o minimalizáciu dopadu nášho životného štýlu na Zem. Skloňujú sa výrazy ako zerowaste, ecolife či greenfluencer. Preto vám určite meno Sir David Attenborough nebude neznáme.
Prečo by sme mali obmedziť používanie sociálnych sietí? Tu je 7 spôsobov, ako nám škodia
Sociálne siete a Instagram sa stali každodennou súčasťou mnohých z nás. Berieme ich za samozrejmosť, no často sa nezamýšľame nad negatívnymi účinkami.
Zábavný priemysel počas pandémie: Prečítaj si o najnovších seriáloch, knihách či hrách
Pandémia negatívne ovplyvnila množstvo podnikov, podnikateľov, umelcov a ďalších ľudí. V tomto článku sa však pozrieme na oblasť, ktorá zaznamenala obrovský rast – zábavný priemysel. Počas nekonečných dní doma ľudia siahali po streamovacích službách, knihách, ale aj digitálnych hrách.
7 webinárov zo sveta médií a marketingu, ktoré si v tomto období nesmieš nechať ujsť
V najbližšom období ponúkne online svet rôzne webináre na tému médiá a marketing. Môžeme sa zdokonaliť v používaní sociálnych sietí, naučíme sa robiť dobrý marketing pre firmu a dozvieme ako napísať prácu do školy bez najmenších problémov.
FMK pripravila už tretiu onlinovú konferenciu. Marketing Identity 2020 niesla príznačný podtitul Covid-2.0
Fakulta masmediálnej komunikácie organizuje každú jeseň marketingovú konferenciu v Smoleniciach. Tento rok sprístupnila vedecké podujatie širokej verejnosti online.
Ako je na tom slovenská žurnalistika? Vďaka výskumu na FMK to budeme vedieť
Štúdia Worlds of Journalism Study bola založená v roku 2010 s cieľom posúdiť stav žurnalistiky na celom svete. Tentokrát sa rozhodla do výskumu zapojiť aj naša fakulta s úmyslom pridať Slovensko do zoznamu skúmaných krajín.