Zakladateľ Pixel Federation Šimon Šicko: Vyvinúť úspešnú hru bez marketingu je ako vyhrať v lotérií
Najväčšia herná firma Pixel Federation na Slovensku produkuje mobilné hry do celého sveta. Za úspechom sa ale skrýva množstvo omylov, neúspešných projektov či dlhé roky vývoja.
Matúš Hliboký z Triad Advertising: Keď značka ide von s kampaňou, musí si za ňou stáť
„Jediné pravidlo, ktoré treba pri reklame dodržiavať: neprekračovať hranice zákona,“ hovorí absolvent FMK Matúš Hliboký, s ktorým sme sa porozprávali o kontroverzných marketingových kampaniach.
UCM predstavuje novú vizuálnu identitu
Tvorba vizuálnej identity je pomerne náročný a zdĺhavý proces. Nie je to len o vytvorení nového loga, ale o celom komplexe a systéme vizuálnych prvkov, ktoré bude potrebné implementovať do praxe.
Túry na Skladovú a vôňa cukrovaru sa mi doteraz spájajú so školou a Trnavou, hovorí Viktória Lancošová, absolventka FMK
Na FMK vyštudovala všetky tri stupne štúdia. Pracovala v rádiu, v televízii a momentálne má vlastnú šou s Bekimom v rádiu Jemné. S Viktóriou Lancošovou sme si zaspomínali aj na jej študentské časy.
Youtuber Miško Sabol: Keď príde správna chvíľa, chcem sa vrátiť späť
Po štyroch rokoch na Youtube si dal prestávku, ktorá sa nakoniec predĺžila na viac ako rok. Youtuber Miško Sabol prezradil jeho problém s Instagramom a načrtol, za akých okolností by sa mohol vrátiť späť na scénu.
Martin Fenčák zo ZAPO: Chceme byť jednotkou v podcastovej zábave na Slovensku
Po osemnástich rokoch opustil Rádio Expres, aby sa mohol venovať podcastom naplno. O tom, ako vznikla firma ZAPO a čo je najdôležitejším znakom dobrého podcastu, sme sa zhovárali s Martinom Fenčákom, producentom podcastov.
Už 50-tisíc ľudí zaujíma, čo dnes jedol Čoje. Daniel Feranec napriek tomu nezobral spoluprácu od žiadnej reštaurácie
Daniel Feranec alias Čoje rozdáva na sociálnych sieťach tipy, kde sa v Bratislave dobre najesť. Nikdy však nezobral spoluprácu s reštauráciou a myslí si, že je to tak správne. Aké boli začiatky jeho 50-tisícového profilu, spomienky na FMK a prečo musel kvôli bakalárke chodiť na školský počítač? Dozviete sa...
Alica má úzkosti a depresie. Nebojí sa o nich hovoriť aj cez fotografie a Náplaste na dušu
Prezentizmus znamená, že človek má problém, ktorý si radšej neprizná, aby ho nevyhodili. Nepoznám nikoho, kto by prišiel za svojím zamestnávateľom a povedal, že má depresiu, vysvetľuje spoločenské tabu Alica.
Podcastt: Masmediálne štúdiá dávajú reklame kreatívnejší rozmer, vraví absolventka FMK
Neštudoval som marketing, ale masmediálnu komunikáciu. Môžem stále pracovať v reklamnej agentúre? Aj o tomto sme sa rozprávali v dnešnej epizóde Podcasttu časopisu Atteliér.
Psychológ Madro z IPčka: Minulý rok nás kontaktovalo viac ako 50-tisíc ľudí. Psychiatri sú vyťažení a vyšetrenie trvá v priemere 16 minút
Internetová linka pomoci pre mladých ľudí Ipčko.sk, sa vplyvom koronakrízy transformovala na poradňu pre všetkých, a to bez časového obmedzenia. Psychológ Marek Madro hovorí, že spoločnosť tému duševného zdravia dlho zanedbávala, a tak máme čo doháňať.
Ľudia v Afrike cítia stigmu z minulosti, moja misia bola aj o vzájomnom búraní predsudkov, hovorí Veronika
Dobrodružná povaha a dlhoročná animátorská prax ju priviedli až do Afriky. Prostredníctvom misijného programu občianskeho združenia Sávio strávila Veronika Rendeková rok v Angole.
Trnave odpad nie je ľahostajný. Nové re-use centrum má dať starým veciam druhú šancu
Trnava patrí k najkrajším mestám na Slovensku. Je regiónom s vysokou životnou úrovňou, no s veľkou mierou konzumu má problém. Situáciu by malo zlepšiť nové re-use centrum.