Plánuješ ísť na Erasmus? Pozri si najobľúbenejšie destinácie študentov FMK
Erasmus+ je vzdelávací program pre vysokoškolákov prvého aj druhého stupňa vzdelávania.
Kartová hra Hlbina vyzlečie vašu dušu donaha
Kartová hra, ktorá sa vám dostane pod kožu a donúti vás zamyslieť sa nad všednými vecami tak, aby vás spoznalo okolie a aj vy sami. Porozmýšľate nad vecami, ktoré sa týkajú každodenného života, no zároveň sa nad nimi zabúdate pozastaviť. Mentálna nahota bude v konečnom...
Podcastt: Každá reklama je risk, hovorí Matúš Hliboký z Triadu
Kde sú hranice v reklame a dajú sa vôbec odhadnúť? Aj to sa dozviete v novej epizóde Podcasttu časopisu Atteliér, v ktorej sme si posvietili na kontroverzné marketingové kampane.
Digitálne technológie nemusia byť spravidla negatívne. Hry sú užitočnou vzdelávacou pomôckou, ktorú stačí správne uchopiť
Videohry majú podľa výskumu najväčší efekt u detí, ktoré v škole dosahujú podpriemerné výsledky alebo im nevyhovuje klasický spôsob učenia sa. Aj keď má gamifikácia v slovenskom školstve medzery, vzdelávacie hry majú veľký potenciál, stačí sa s nimi naučiť pracovať.
Marek Kramara: Byť zamilovaný do svojho hlasu je zbytočné
Časom budú ľudia vnímať len obsah, ako to moderátorovi ide, či a kde robí chyby, hovorí Marek z rádia. Uspieť mu pomohli aj skúsenosti z fakulty.
29 % Slovákov počúva podcasty. Ako začal tento trend a prečo sa u nás dostal do popredia až pred štyrmi rokmi?
Nahrával zvuky zvierat, hral na saxofóne alebo čítal literatúru. Také boli začiatky amatérskeho experimentovania v podaní Tomáša Uleja, autora prvého slovenského podcastu z roku 2005. Nastala 12 ročná prestávka, po ktorej sa podcasty na Slovensku rozbehli práve Dobrému ránu z dielne Denníka SME.
Zakladateľ Pixel Federation Šimon Šicko: Vyvinúť úspešnú hru bez marketingu je ako vyhrať v lotérií
Najväčšia herná firma Pixel Federation na Slovensku produkuje mobilné hry do celého sveta. Za úspechom sa ale skrýva množstvo omylov, neúspešných projektov či dlhé roky vývoja.
Kopírovanie už poznaného: Taká je história videohier na Slovensku
Ľudia sa odvždy chceli nejakým spôsobom zabávať. História videohier prekvapuje a ukazuje, že počítačové hry primárne nevytvorili na hranie, ale naopak slúžili ako technologické demonštrácie.
Matúš Hliboký z Triad Advertising: Keď značka ide von s kampaňou, musí si za ňou stáť
„Jediné pravidlo, ktoré treba pri reklame dodržiavať: neprekračovať hranice zákona,“ hovorí absolvent FMK Matúš Hliboký, s ktorým sme sa porozprávali o kontroverzných marketingových kampaniach.
Skresľovanie reality na Instagrame ľuďom ubližuje, do médií sa dostala tajná správa Facebooku
Novodobý fenomén skresľovania reality na Instagrame začína mať vážne dopady na mentálne zdravie mladých ľudí – odhaľuje to interný dokument Facebooku. Trend instagramových filtrov a častej úpravy fotiek preberajú i slovenskí influenceri.
Keď ho zadržali, mal pri sebe 10-tisíc v obálke. Týchto vplyvných ľudí už stihla zatknúť NAKA
Po vražde Jána Kuciaka začali vyliezať na povrch informácie, ktoré zarazili nejedného z nás. NAKA zatkla policajtov, vyšetrovateľov, sudcov a dokonca aj generálneho prokurátora.
UCM predstavuje novú vizuálnu identitu
Tvorba vizuálnej identity je pomerne náročný a zdĺhavý proces. Nie je to len o vytvorení nového loga, ale o celom komplexe a systéme vizuálnych prvkov, ktoré bude potrebné implementovať do praxe.