Viem, že žiješ v zahraničí, tu pracuješ alebo študuješ?
Do Londýna som prišla za štúdiom, tu som vyštudovala Fashion management na London College of Fashion. Blog je moja jediná práca.
Čo treba urobiť, aby si strhla masu a získala followerov?
To sa pýtaš mňa? Veď ja nemám masu followerov (smiech), stačí byť celebrita a followeri sa začnú sypať. Dôležitý je aj obsah, ktorý zdieľaš. Ten musí byť nejakým spôsobom zaujímavý a jedinečný.
Stala si sa značkou, na svojom blogu máš vlastný e-shop. Čo všetko obnáša cesta až po vlastné oblečenie a doplnky?
Každá vlastná značka obnáša hlavne kapitál, ktorý musíš do biznisu dať, dúfajúc, že bude prosperovať. Risk je zisk a keďže som vyštudovala Fashion management, ostatné veci okolo buyingu a merchandisingu už boli pre mňa jednoduchšie.
Propaguješ aj iné produkty, oslovujú ťa nejaké firmy?
Reklamu iným produktom robím, z toho vlastne pochádza môj kapitál.
Ako funguje táto spolupráca? Je honorovaná finančnou odmenou, či sponzorskými darmi?
Spolupráce môžu byť rôzne, teda platené alebo neplatené. Záleží čisto na dohode. Väčšinou býva darovaný aj produkt, no ak ide o drahší kúsok alebo si požiadaš o viac peňazí, tak produkt, ktorému robíš reklamu je len zapožičaný.
Priniesol ti tvoj blog nejaké pracovné ponuky?
Blog mi priniesol pracovnú príležitosť, ktorou je full time blogerka (smiech). Mala som ponuky aj na písanie článkov či rubrík do módnych časopisov a web stránok, no momentálne na to nemám čas.
Koľko času ti zaberie príprava príspevkov?
Som blogerka na plný úväzok, tak viac-menej všetok čas.
Foto: Instagram
Autor: Dagmar Čatlošová