Momentálne sa stal najsťahovanejšou aplikáciou a predbehol tak Facebook aj Instagram. Pre nováčikov však môže byť TikTok komplikovaný, obsahuje totiž množstvo funkcií.

Prečo pre každú značku nefunguje trendy obsah ako forma reklamy? To nám v ďalšiej epizóde Podcasttu prezradila Mária Tisoňová, študentka a zároveň social media manažérka FMK.

Ďalej sme sa s Marikou rozprávali aj:

  • o tom, čo je TikTok, ako funguje a ako sa vyvíja,
  • o tom, prečo ho ľudia používajú,
  • o tom, ako na sociálnu sieť reaguje konkurencia, najmä Instagram,
  • o slovenskej TikTok scéne,
  • o marketingovej propagácii prostredníctvom tejto sociálnej siete,
  • o neuromarketingovom výskume, ktorý sa na TikTok zameriava.

Vypočujte si aj ďalšie podcasty časopisu Atteliér.