Momentálne sa stal najsťahovanejšou aplikáciou a predbehol tak Facebook aj Instagram. Pre nováčikov však môže byť TikTok komplikovaný, obsahuje totiž množstvo funkcií.
Prečo pre každú značku nefunguje trendy obsah ako forma reklamy? To nám v ďalšiej epizóde Podcasttu prezradila Mária Tisoňová, študentka a zároveň social media manažérka FMK.
Ďalej sme sa s Marikou rozprávali aj:
- o tom, čo je TikTok, ako funguje a ako sa vyvíja,
- o tom, prečo ho ľudia používajú,
- o tom, ako na sociálnu sieť reaguje konkurencia, najmä Instagram,
- o slovenskej TikTok scéne,
- o marketingovej propagácii prostredníctvom tejto sociálnej siete,
- o neuromarketingovom výskume, ktorý sa na TikTok zameriava.
Vypočujte si aj ďalšie podcasty časopisu Atteliér.
Post Views: 206